Tuesday, April 15, 2008

كيفيه التعامل مع الاطفال المزعجين!!!! ابقوا قابلونى لو فلحتم





































بوست جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامد جدا








حد عنده اعتراض ولا حاجه








يعنى لو حد عنده اعتراض يقول يعنى








الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه








بس بجد مش ضحكتم








انا مش بدرس كدة و اللهى








بالعكس دة الاطفال احباب الله








و ساعات بيبقوا مسهيين شوشو








و طالعين بداله








هههههههههههههههههههههههه








و دى طبعا بعض الطرق المختلفه للتعامل معهم








حاضرا و مستقبلا








و عشان كل واحد ياخد احتياطاته بس








و يا رب يعجبكم
















و دمتــــــــــــــــــــــــــــــــــم

14 comments:

Gannah said...

ساموا حبيبتى
أنا هنا و حجزت أول تعليق جميل يا سوسو بس فيه صورة واحدة فظيعة الست اللى شايلة البيبى و هى فى المطبخ حقيقى لو شكلنا هيبقا كدة تبقى مأساة لازم كنتى تشوفى حل فيها يعنى الراجل جايب معاه ورد و دا شىء مش طبيعى يلاقى زوجته بالمنظر ده غير ريحة البصل و الثوم. هتفرحى فينا الرجالة و طبعا أنا متأكده انك حنونة جدا و بتحبى الاطفال . مع تحياتى

ولد مصري said...

الحقيقة أنا دلوقت اطمنت على مستوى التعليم في مصر

طول ما في جامعات محترمة بتدرس كيفية التعامل مع الاطفال بالطريقة دي يبقى مصر لسه بخير

لان الاطفال دول هما اللي بيدخلوا كليات الشرطة بعد كده وطبعا بيستفيدوا من التعليم اللي اتعلموه وهما صغيرين ولاسيما لما بيكونوا بيحبوا المُدَرسة بتاعتهم اللي اسمها "ساموراي"

أبلة ساموراي ممكن ألعب بالسيف بتاعي دلوقتي ؟

لا بجد بوست لذيذ وصور هايلة وفعلا في أطفال بيبقى نفسه الواحد يعمل فيهم أكتر من كده ربنا يعين أهاليهم عليهم وربنا سبحانه وتعالى في صورة الكهف قال كده (فَخَشِينَا أَن يُرْهِقَهُمَا طُغْيَانَا وَكُفْرَا) يعني ممكن الطفل يكون سبب في تكفير أهله .. ربنا يستر ومايرزقناش بذرية من النوعيه دي

samourai 4 ever said...

Gannah
لا دة بيبنلك مستقبل الخلفه الكتير و عدم الاستعداد لها من الاساس
و هو جاى و منشكح اوى و جايب ورد
يروح يديه لهيز ماظر
و يبقى يقابلنى لو فلح

Walad_Masry
اتهيألى انى حسه لهجه تريقه منك مش كدة
هههههههههههههههههههههه
بص احنا قسمنا الاطفال اسوياء و معاقيت و مزعجين و الفئه الاخيرة دى بيتعمل عليها ابحاث
و جار البحث عن علاج لها
و ادعيلنا
و بكرة نخدمك ان شاء الله

و انا فرحانه اوى ان البوست عجبكم

و دمتـــــــــــــــــــــــم

raspoutine said...

طبعاً بوست جامد جداً

ولد مصري said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

samourai 4 ever said...

raspoutine
انا فرحانه انه عجبك
و انت مختفى ليه
فينك بقالى كتير مشوفتكش عندى هنا
يا ريت تنورنا تانى هنا قريب

Walad_Masry
مش داخله دماغك كليتى من ناحيه ايه بالظبط
و لو سمحت متفهمنيش صح و تقول انى كدة زعلانه
عادى
بس انا عايزة افهم مش داخله دماغك فى ايه

و دمتــــــــــــــــــــــــــــم

ولد مصري said...

Kindly disregard my last comment.

Of course I didn't mean what you thought; I respect you, your college and the way you're thinking.

Do accept my sincere apology for any inconvenience I recently did for you.

samourai 4 ever said...

Walad_Masry
ايه يا واد اللغه الجامدة دى
عادى مفيش حاجه و اللهى
انا كنت بهزر
و بعدين ابقى كلمنى عربى بعد كدة
و انا و اللهى كنت فاهمه اصدك
و ابقى كلمنى عربى بعد كدة انا بوقلك اهوه
و يحبذ لو كان اسكندرانى
هههههههههههههههههههههههه

و دمتـــــــــــــم

ولد مصري said...

ساموراي

موضوع الكلام الاسكندراني ده نحاولوا نتعلموه بس حاليا أني منعرفوش غير الكبدة الاسكندراني .. نجيبولك شندوشتين


تحياتي

Lyssandra said...

هاي سامو

مدونتك لذيذة أوي وبسيطه وغير متكلفه .. مروري عندك أسعدني .. وجميل انك تحبي الحياة اليابانيه البسيطه .. فعلا عالم سحر بجد .. خياااااااال .

دمتي بكل خير

lyssandra

samourai 4 ever said...

lyssandra
ميرسى اوى اوى على كلامك الجميل و إطرائك الرائع على مدونتى
و انا فرحانه انها نالت اعجابك
و يا ريت اشوفك كتير هنا

و دمتـــــــــــــــــــم

حاسوباتيه said...

ههههههههههههه لذيذ قوي وفعلا الطفل لما يكون مزعج بيكون حاجه صعبه بس كمان لما يضحك بننسى كل الازعاج الي عمله من ضحكته بس لانهم احلى حاجه في الكون بحبهم قوي ونفسي ابقى ام بكل ازعاجهم ودوشتهم وتعبهم بحبهم

samourai 4 ever said...

حاسوباتيه
بصراحه
يا بختك بنفسك
ماشاء الله
انا ساعات العيال فى الفصل بيجننونى
بس بيثبتونى بردوه بتصرفاته الحلوه دى
و حبقى احكيلكم على حاجه كدة حصلت فى الفصل
حتضحكوا عليها
و الف شكر على مرورك و يا ريت اشوفك كتير
و دمتــــــــــــــــــم