Friday, July 11, 2008

قبضت يا جدعـــــــــــــــــــــــــــــان




الحمد لله تعبى مرحش كدة


و قبضت قبضت


اول مرتب فى حياتى


لولولولولوولولولولولىىىى


مبروك يا بت يا سامو


عقبال مرتب الشهر الجاى


بجد انا فرحانه جد اجدا


اول مرتب فى حياتى يا جدعان


لو اطول ادبحله عجل كنت دبحتله عجل


عادى يعنى


اينعم هو مش كتير و لاكبير


بس برضه


اول مرتب


يعنى ليه قيمته


ده انا حته صورته بالموبايل


يعنى مدياله مكانته يعنى


الحمد لله على كل شىء


بجد انا فرحانه جدا


فى حاجات كتير اوى حاصله فى حياتى


و انا فرحانه اوى بسببها


بس دة ميمنعش من شويه التراب اللى ممكن تعكر حياتى


بس بيجى هوا حلو و يودى التراب دة بعيد


و انا بحب الهوا دة اوى على فكرة


انا عارفه انى إتأخرت فى البوست دة


بس بجد معلش يا جماعه بقه اعذرونى


الشغل و اللهى


هههههههههههههههههههههه


حلوه الكلمه


بقيت بسبس ومان


يا حلولى يا حلولى


اتفرجتوا على صور المرتب


عشان تعرفوا بس


تعبى و شقايا


مرحش هدر


الانسه ايمان جايالى و فى ايدها فلوس


قبقولها ايه


حتقبضونا


قالتلى اة


و حياتكم ولا شكرا ولا دياولوه


بالحضن يا حبيبتشى


على طول


اه و اللهى


كنت فرحانه اوى


حسيت بقيمه الشغل


بس عندى احساس بيقولى ان بعد كدة الموضوع حيبقى عادى


يلا


خلينى اعيشلى يومين


بس دة ميمنعش برضه انه الحمد لله الحمد لله


انا فرحااااااااااااااااااااااااااااااااانه جدا


و علىف كرة بالنسبه للكابتن بتاع تربيه رياضيه اللى كان بيعلم حسين الضرب


اترفد


يلا اهو خد نصيبه برضه


ادينى لميت معظم الاخبار المهمه


و عايزة اعرف رائيكم فى الاخبار دى


و دمتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

19 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
princess said...

حزبى الله انت صورتى المرتب كمان مخدتيش صورة تذكارية معاه كمان ليه؟هههههههه
انا بهرج مبروك يا بنتى
مرتين عشان المرتب وعشان اللى اترفد داه
هههههه
تحياتى

Gannah said...

ساموا يا عسل
وحشتينىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
لاخر التعليق يا بنتى كده لا حس ولا خبر
مبرووووووووووووووووووك
عارفه انا فرحة اول مرتب
ياهههههههههه
المهم هاتى لماما هدية وطلعى صدقة واتصورى معاهم
وحشتينى جدا موت
تحياتى

Mafrousa said...

لوووووووووووليييييييييييييي
الف نهار اببييض
الف نهار مبروك
استني اوعي تعملي بيهم حاجة
المرتب الاول ده لازمن ليه عزومه
و عزومة بريمو
من عند احسن واحد بتاع سمك فى الاسكندرية استني
انا نا حجيلك يمكن بكرة ولا بعده
اياكي تصرفي ميلم
انا لما آجي تاخديني و تعزميني ..حلاوة المرتب الاول

عمرو عز الدين said...

مبروك يا ساموراي.. فرحة أول مرتب بتكون فرحة كبيرة بغض النظر عن قيمته الحقيقية.. و ذكرتيني بأول مرتب أقبضه في حياتي و أنا عندي 19 سنة كان 40 جنيه في الأسبوع

و أول مرة قبضته كنت طاير من الفرحة و اشتريت كل القصص اللي نزلت ساعتها من فرط فرحتي

ألف مبروك :)

عمرو

DoMaLaYs said...

الف الف الف مبروك سيادتك

اظن دلوقتي هتجيبي العربيه والشقه اللي بتحلمي بيهم

ربنا معاكي

و تلاقي شغل احسن

هههههههههههه

بس الصور حلوه بجد

blue-wave said...

معاكى حق فعلا
احلى احساس لما تحس بقيمة تعبك حتى لو كان حاجه صغيرة
الف مبروك

أنت عارفنى وأنا عارفك said...

تبخريه سبع مرات وتقرى عليه جزء عم وتحوشى 10 % وياريت توجهى جزء للأستثمار فى بورصة الأوراق المالية أما بالنسبة للعجل فأنا أحييك على طموحك

samourai 4 ever said...

princess
و اللهى كان نفسى اعملها فعلا و اتصور جنبه
تعبى و شقايا
بس انا كنت فرحانه جدا
الله يبارك فيكى

و دمتــــــــــــــــــــــــم

samourai 4 ever said...

Gannah
وحشانى اوى يا جنه
معلش بقه ظروف الشغل
و عندك حق فعلا
عشان هى فرحه اول مرتب بس
انا فعلا جبت هديه لماما
بس مطلعتش
بس مش حعرف اتصور معاهم بقه خلاص
اتصرفوا

متقطعيش الزياره

و دمتــــــــــــــــــــــم

samourai 4 ever said...

واحدة مفروسة
ههههههههههههههههههههههههه
احسن واحد بتاع سمك
فى بحرى
اسمه ابو اشرف
لسه واكله عندوه الاسبوع اللى فات
بس كنت معزومه على فكرة
اقولك كلنا ايه
كان سمك بورى مشوى و سنجارى و سبيط و كابوريا و جنبرى

و كنا عند الراجل فى المحل الساعه 3 الفجر بعد مطلعنا من السينما

الوجبه دى
اتكلفت حوالى مش اقل من 300 جنيه

بصى انتى تعالى و انا اجيبلك وجبه من عند مؤمن
يلا انشالله محد حوش

هههههههههههههههههههههههههه

و دمتــــــــــــــــــــــــم

samourai 4 ever said...

عمرو عز الدين
عندك حق
بس انا بمرتبى مكنتش عارفه اشترى ايه ولا ايه
اصل اختك بجد عندها حمى الشراء
بحب انزل اشترى حاجات
اين كانت بقه
هدوم اكل شرب

بس فعلا كانت ليه فرحه كبيرة اوى عندى

و ان شاء الله بمرتب الشهر الجاى
اشترى دفعه قصص حلوه كدة

و دمتـــــــــــــــــــــــــم

samourai 4 ever said...

DoMaLaYs
يا رب يا خويا يا رب
الصورة صورتها بالموبايل بتاع ماما
و قعدت فترة عبال منزلتها على الكمبيوتر
و بعدين حطيت البوست
كان حوار طويل

الله يبارك فيك

و دمتـــــــــــــــــــــــــم

samourai 4 ever said...

blue-wave
عندك حق فعلا
كان احلى احساس
احساس الفرد ان فى حد مقدر تعبه
كبيرة اوى

الله يبارك فيك

و دمتـــــــــــــــــــــــم

samourai 4 ever said...

أنت عارفنى وأنا عارفك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دى وصفه دجال و لا ايه
اتصرف
اصدى المرتب مش العفريت

و بالنسبه للعجل

كان بيتزا هات

و انا كلتها

و دمتـــــــــــــــــــــم

Lyssandra said...

ألف ألف مبروك يا سامو

والله فرحتلك من قلبي

بالنسبه بقي لبتاع تربيه رياضيه

فتعليقي

اللهم لا شماته
يارب يتعلم من الدرس ده وربنا يهديه


تحياتي يا جميلة وآسفه جدا للتأخير
غصب عني والله


سلاااااام

lyssandra

samourai 4 ever said...

lyssandra
ميرسى يا لولو
متحرمش من فرحتك يا رب

و عندك حق فعلا
اللهم لا شماته
ربنا يوفقه

متقلقيش يا قمر مش زعلانه
و مقدرة الظروف مهما كانت

و دمتــــــــــــــــــــم

ولد مصري said...

ألف ألف مبروك معلش أنا عارف إنها جت متأخرة شوية بس طبعا إنتي عارفة السبب

على العموم انا عارف إنه ممكن يكون اتنسف في خلال الاسبوع ده فمش لازم اقولك تعملي بيه ايه لكن على العموم ربنا يبارك لك فيهم وتصرفيهم في الخير

تحياتي

samourai 4 ever said...

Walad_Masry
الله يبارك فيك يا عم مصرى
انا مقدرة الظروف و اللهى
و فعلا هو اتصرف فى يومها مش اسبوعها و حياتك

اتفجر فى نفس اليوم

و دمتـــــــــــــــــــــــــم