Monday, September 1, 2008

حاجات كتير


اخر الاخبار

نبدأ كدة من القديم للجديد

انا روحت اتفرجت على العرض بتاع الجرنيكا فى قصر ثقافه الانفوشى

و العرض كان اكتر من رائع بصراحه

و انا اللى مكنش داخل فى دماغى حوار المسرح دة خالص

و لا حاسه ناحيته بأى اهتمام

بس لما اتفرجت على العرض عجبنى جدا

و احترمت صديقى العزيز اكتر و اكتر



تانى حاجه

الشغل فى النادى خلاص

خلص

و خلص بخناقه مع المشرفين علينا فى الشغل مع واحد من زمايلى فى الشغل

بس كان يوم حلو بردوه

و خدنا حقنا منهم

ههههههههههههههههههههه


فى ايه كمان فى ايه كمان

اه

روحت كلت رز بلبن من عند صابر فى الابراهيميه

و ايس كريم من عند عزه فى الانفوشى


كمان فى ايه يا بت يا سامو

رمضان جه يا جدعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

انا بحب رمضان اوى اوى اوى

و بحب ايامه

و صيامه

و قراءه القران

و الصلاه


ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

بحس انى واحده تانيه فى رمضان دة


يا ريت كل السنه رمضان


كل سنه و انتوا طيبيييين

ولونها جايه متأخره

بس اهى جت بردوه


وحشتوووووووووووووووووووووونى كلكم


و رمضاااااااااااااااااااااااااان كرييييييييييييييييم



ملحوظه


مش انا اللى فى الصورة عشان محدش يخمن



و دمتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


8 comments:

blue-wave said...

امال دى مييييييييييين:)))

samourai 4 ever said...

ههههههههههههههههههههه
مش حقولك

و دمتـــــــــــــــــــــم

blue-wave said...

ماليش دعوة
عايز اعرف
يمكن اجيبلها عريس:))

Lyssandra said...

سامو حبيبتي

كل سنة وانتي طيبة

ماعلقتيش ليه الفانوس بتاعي ؟؟

ماتبقيش تغيبي كده يا سامو من فضلك

رمضــــــان كريـــــــــم

Lyssandra

princess said...

هاى
لما هيا مش انتى يبقى انتى مين ههههههههه
عموما انا عايزة ايس كريم هههههه
تحياتى وكل سنة وانتى طيبة

كـــيــــــــارا said...

كووووووووووووووووول سنه وانتي طيييبه

رمضان سعيد عليكي ياقمر

بس انا ماليس دعوه عاوزه اعرف مين اللي في الصوره

مش تقولي لحد بس قوليلي انا في ودني

وشوشيني يلا

كل سنه وانتي طيبه ياقمر

ولد مصري said...

أولا كل سنة وإنتي طيبة
وربنا يتقبل منا جميعا الصيام والقيام وصالح الأعمال

ثانيا شعار الجزيرة اللي ظاهر في الصورة ده له علاقة بقناة الجزيرة ولا تشابه قنوات؟

بالنسبة لموضوع الشغل هوه أنا كل ما أبعتك في شغلانه تجيبي ضرافها؟ ينفع الكلام ده


على العموم معلش خيرها في غيرها المهم كنتوا رجالة ووقفتوا وقفة رجالة

رمضان مبارك

تحياتي

yaso said...
This comment has been removed by the author.